Jak to się zaczęło...

Opublikowane przez Joanna Bogielczyk Joanna Bogielczyk
    Opcje
To było w 2008 roku...

Najlepszym handlowcom z naszej firmy zafundowano szkolenie Briana Tracy.

Pamiętam, jak Tracy powiedział o samorealizacji. Dwie ręce wyciągnięte w kierunku publiczności, zgroza w głosie i słowa:
"Tylko 2% ludzi na świecie realizuje swój potencjał!" Zrobiło mi się gorąco. W tamtym momencie z pewnością nie należałam do tych 2%!

A ze sceny padło pytanie: "Czy przez większość czasu jesteś szczęśliwa?" Serce waliło, policzki mi płonęły, a przez głowę przelatywało tysiące myśli.
No raczej jestem... Z drugiej strony nigdy nie miałam czasu, by o tym myśleć... Na pewno przez większość czasu byłam... zabiegana, skupiona na realizacji zadań, na sprzedaży miesięcznej, kwartalnej... Nigdy się nad tym dobrze nie zastanawiałam.

Tamtego dnia postanowiłam, że już nigdy nie zatrzymam się w swoim rozwoju. I że chcę robić to co on! Chcę tak jak on inspirować, motywować, by słuchacze doświadczali takiego ognia, jak ja wtedy! To marzenie wypełniło mnie od stóp do głów.

Zaczęłam czytać książki, jeździć na szkolenia, warsztaty. I rodziło się we mnie ogromne pragnienie, by dzielić się tą wiedzą. Zaczęłam szkolić. Pracowałam grupowo i indywidualnie. A od dziś chcę tę misję realizować przez tego bloga.

Wierzę, że zabiorę Cię w podróż, podczas której nabierzesz pewności siebie, a w Twoim życiu zaczną dziać się wspaniałe rzeczy!

1 Komentarz

Gosiak Gosiak

Re: Jak to się zaczęło...

Asiu...bardzo zazdroszczę tego przeżycia,  tego olśnienia,  takiej inspiracji !!!